Środki na realizację zadania pochodzą – tak samo jak w roku ubiegłym – z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z udziałem Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, w wysokości ponad 31 tys. złotych, co stanowi 85% kosztów kwalifikowanych zadania. Pozostałe 15% kosztów to wkład własny Gminy Ropczyce.
W ramach zadania wykonywane zostały prace związane z usuwaniem i unieszkodliwianiem azbestu tj. demontaż eternitowych pokryć dachowych, a także zebranie oraz transport i unieszkodliwianie powstałych odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Dofinansowanie nie obejmuje kosztów związanych z zakupem czy montażem nowych pokryć dachowych.
Powyższe prace w 2013 roku wykonała wyłoniona w drodze zamówień publicznych firma UNIROLL Sp. z o.o. w Tarnowie. Usuwanie materiałów zawierających azbest przyczynia się do tego, że nasze miasto i gmina stają się coraz bardziej przyjazne dla środowiska, a co najważniejsze wpływa to pozytywnie zdrowie nasze oraz przyszłych pokoleń.
**Więcej informacji z Podkarpacia jest na stronie:
podkarpackie.naszemiasto.pl**
Nie tylko o niedźwiedziach, które mieszkały w minizoo w Lesznie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?